FAQ

1. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia jest uzależniony od wybranej metody dostawy i może potrwać od 2 do 5 dni roboczych.

2. Jak mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

Informacje o zmianie statusu paczki będziemy na bieżąco przesyłać na wskazany przez Ciebie adres e- mail. Status realizacji zamówienia możesz także na bieżąco monitorować na swoim koncie w panelu klienta.

3. Czy mogę odebrać towar w sklepie stacjonarnym?

Tak, zakupione produkty możesz wygodnie odebrać w naszym sklepie przy ul. Reymonta 37, 97-524 Kobiele Wielkie.

5. Jakie są koszty dostawy paczki?

Koszt dostawy jest uzależniony od wybranej formy wysyłki zakupionych produktów.

Koszty dostawy:

  • Kurier DPD – 16 PLN
  • Paczkomaty InPost – 13 PLN
  • Kurier DPD Pobranie – 21 PLN

6. W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

Dostępne formy płatności:

  • za pośrednictwem naszego partnera Przelewy24.pl
  • przedpłata na konto bankowe
  • za pobraniem przy odbiorze przesyłki

7. Czy mogę oddać zakupiony produkt?

Jeżeli z jakiś powodów produkty zakupione w naszym sklepie nie spełnią Twoich wymagań – napisz do nas w ciągu 14 dni od daty zakupów i poinformuj o chęci zwrotu towaru. Oświadczenie możesz przesłać w formie mailowej na nasz adres sklep@butikstudio93.pl, a zakupiony towar odesłać z powrotem na adres sklepu Butik Studio ’93 ul. Reymonta 37, 97-524 Kobiele Wielkie.

8. Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za zwrócone zakupy?

Zwrot pieniędzy otrzymasz od nas w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przez nas paczki.

9. Zakupione rzeczy są uszkodzone – chcę dokonać reklamacji.

Jeżeli zauważysz, że produkty, które kupiłeś są uszkodzone koniecznie nas o tym poinformuj! Napisz do nas w ciągu 14 dni od daty zakupów i poinformuj o chęci zwrotu towaru. Oświadczenie możesz przesłać w formie mailowej na nasz adres sklep@butikstudio93.pl, a zakupiony towar odesłać z powrotem na adres sklepu Butik Studio ’93 ul. Reymonta 37, 97-524 Kobiele Wielkie.